niedziela, 30 września 2007

OK... Konczy sie wrzesien, zaczyna sie pazdziernik. Co to znaczy? To znaczy wiele zmian :) Po pierwsze coraz wiecej na moim blogu bedzie informacji dotyczacych nauki a nie tylko imprez. Generalnie jestem na etapie dopieszczania mojego Learning Agreement, aby moc zaliczyc tu jak najwiecej przedmiotow ktore bede mial potem w polsce. Generarlnie troche przedmiotow sie pokrywa i bez problemu bede mial zaliczone w polsce, lecz watpie zeby udalo mi sie znalezc tu cos choc troche podobnego do "Metody sztucznej inteligencji w zarzadzaniu". W takim wypadku poszukam przedmiotow, ktore bede mial w przyszlym roku w polsce, dzieki temu bede mial mniej do zaliczenia co odciazy mnie w przypadku, gdy bede musial nadrabiac zaleglosci z tego roku :) Troche to zagmatwane, ale mam nadzieje ze w koncu uda mi sie dopiac to na ostatni guzik, skontaktowac sie z kadra nauczycielska i ustalic formy zaliczenia przedmiotow, bo jak pisalem wczesniej na wyklady chodzic nie bede musial, ze wzgledu na jezyk w ktorym sa prowadzone... Chociaz... czemu nie? moe naucze sie troche lepiej portugalskiego jak sie z nim oslucham :) Na razie po zeszlym tygodniu mam dosc imprez na dluzszy czas... Szkola sie zaczyna i czas sie wziac do roboty. BTW, wczoraj rozmawialem a Edim na temat innych programow podobnych do Socrates ERASMUS, ale to juz temat na innego posta...
Posted by Picasa

Brak komentarzy: