poniedziałek, 7 stycznia 2008

Wygląda na to, iż ten semestr będzie rzeczywiście pracowity. Dzisiaj rozmawiałem z kobietą zajmującą się przedmiotami informatycznymi, i dostałem propozycję studiowania kilku ciekawych przedmiotów, a są to:

- Algorithms and Programming II (C, C++)
- Computer Networks Management
- Operating Systems
- Processes and Software Methodologies
- Computer Security

Jak dla mnie bomba. Wysłałem maile do lokalnych profesorów i do mojej szkoły w Polsce i zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądać. Możliwe, iż będę miał w końcu jakieś zajęcia i to po angielsku, tak więc robi się ciekawie. Oddaliśmy dzisiaj również z Edim projekt z Human Resources Management i zobaczymy, jak go ocenią, ale liczę że bardzo pozytywnie, bo trochę pracy w niego włożyliśmy. Trochę :D
Posted by Picasa

Brak komentarzy: