czwartek, 24 stycznia 2008

ebook

Polowanie na nauczycieli nadal trwa, wczoraj upolowałem wykładowcę z Financial Analysis, i bardzo mi się spodobał sposób zaliczenia. Muszę napisać pracę na 30 stron na dowolny temat, związany oczywiście z „Financial Analysis”. Jakby ktoś był tak miły i poszukał mi książek po polsku na eMule na ten temat, to byłbym bardzo wdzięczny. Na pewno jest sporo książek w PDF’ie po polsku na ten temat, a na pewno po angielsku. Przyspieszy mi to bardzo pracę, więc kto może niech poświęci 3 minuty i poszuka – ja mam eMule tu polokowane i nic z tego nie wyjdzie. A z Human Resources Management to mam już wpisaną ocenę B, co oznacza 5 a nie 4 więc jeszcze lepiej. Napisałem sprawie wyników z portugalskiego, mam nadzieję że niedługo je poznam.

Znalazłem nawet jednego ebook'a na torrentach: http://infobot.pl/r/guy

1 komentarz:

cage pisze...

Dzięki Paweł, za szybką odpowiedź na prośbę. Jeszcze nie przeglądałem czy te książki mają coś wspólnego z tematem który potrzebuje, ale na pewno się przydadzą. Jakbyś mógł, to spróbuj znaleźć na osiołku coś autorstwa "Damodaran", on sporo pisał na ten temat. Dzięki!