środa, 30 stycznia 2008

Po zakupie roweru

Na wstępie zapraszam do obejrzenia poprzedniego posta, aby wiedzieć co i jak z oglądaniem tras rowerowych.


Zapisywanie tras rowerowych w Google Earth tak mi się spodobało, że postanowiłem dodać również wczorajszą trasę. Ponieważ po zakupie roweru musiałem na nimwrócić, troszkę kluczyłem po lokalnych drogach i dróżkach. Trasa może być nie do końca dokładna, bo coś mi się zdaje, że bardziej kluczyłem po tym okolicznych wioskach i nie za bardzo teraz mogę całą trasę odtworzyć. Ale mniej więcej tak to wyglądało. Jak poprzednio, na górze po kliknięciu w fotkę pojawi się większe zdjęcie z całym przebiegiem trasy, a kto ma już program Google Earth, to może sobie ściągnąć poniższy plik i obejrzeć trasę dokładniej:


http://infobot.pl/r/hbA

Brak komentarzy: