czwartek, 6 marca 2008

ISCAC

Już lepiej. Impreza wieczorna co prawda była najgorszą na jakiej tutaj byłem, ale co zrobić. Dziś jedynie skoczę na chwilkę do miasta i wracam do domu, mam sporo do roboty w weekend a poza tym wczoraj wydałem trochę na imprezie, więc jakbym miał dziś znów iść to bardzo nieekonomicznie to wychodzi, lepiej zaoszczędzić na bardziej szczytny cel :) Nadal czekam na dofinansowanie, ze szkoły na razie nie dostałem dopowiedzi o przybliżony termin i tak to wygląda. Wkurza mnie to niesamowicie, ale nie pozostaje mi nic innego jak cierpliwie czekać i co jakiś czas przypominać się o swoje pieniądze. Wczoraj dziewczyny się nie pojawiły, więc niestety o rosyjskim nie wiem nic, ale jak tylko się dowiem to napiszę co i jak. Rozpocząłem intensywne polowanie na nauczycieli, aby się dogadać co do sposobu zaliczania przedmiotów, ale tak samo jak w poprzednim semestrze jest to utrudnione. Maile wysyłam już tylko z wysokim priorytetem i potwierdzeniem odbioru i przeczytania, ale to i tak widzę, że niewiele pomaga bo znów nie mam żadnych odpowiedzi, a w wyznaczonych godzinach nauczycieli w biurach nie ma. Przestudiuję ich grafik zajęć i będę łapał pod salą, nie ma zmiłuj. Oto przedmioty które staram się studiować w tym semestrze:

Statistics (Praktycznie skończyłem, tylko projekt oddam i zaliczone)
Financial Analysys (Projekt mam do napisania)
Segurança Informática (Szukam nadal wykładowcy...)
Processos e Metodologia de Software (Szukam nadal wykładowcy...)
Algorítmos e Programaçao 2 (Czekam na szczegóły)
Gestao de Redes Informáticas (Czekam na szczegóły)
Sistemas Operativos (Raczej wykreślę, bo za trudny)
European Economics (Szukam nadal wykładowcy...)
Portuguese Course (Na drugim levelu jestem)
Strategic Management (Szukam nadal wykładowcy...)
Production and Operation Management (Szukam nadal wykładowcy...)
Recruitment of Personnel (Projekt mam do napisania)

Więc tak to wygląda, wiem kto prowadzi jaki przedmiot, ale albo nie odpisują na maile, albo nie ma ich w biurze i ciężko się z nimi dogadać. Z resztą podobnie, po prostu jak już złapałem profesora to zarys przedmiotu mam, ale czekam na szczegóły bo oni sami jeszcze nie wiedzą co dokładnie będzie na zajęciach. A czas leci a mi są punkty potrzebne. Nie poddam się tak łatwo i choćbym miał siedzieć cały dzień w szkole to znajdę ich wszystkich. Trzymajcie kciuki!

Brak komentarzy: