wtorek, 4 marca 2008

Facebook

A dzisiaj na facebook.com dostałem informację, abym sprawdził co oznacza moja data urodzin. Zaakceptowałem, wpisałem Marzec, 28, i bach… oto co mi się wyświetliło:

“Nothing is impossible for you… U get a sense of pleasure dealing with the most difficult situations which others think twice before delving into. (facing challenges is like a child's play. You are born to win and nothing can stop you ..not even the most adverse situations. You tend to be controlling and hate leaving things to God.”

A ponieważ uważam, że coś w tym jest a po za tym wszystko pozytywnie to postanowiłem uwierzyć, że ten magiczny program mówi prawdę i tak oto skromnym kosztem można uzyskać więcej energii do pracy. Albo zabawy. Bo jutro wielki dzień, zakładam piankę i nad ocean, spróbować sił na bodyboardzie :D Trzymajcie kciuki!

PS: Jakby co, to polecam wszystkim facebook.com, świetna sprawa. Takie mniej więcej jak grono, ale popularne na całym świecie i dużo bardziej rozbudowane :) No i wszyscy ERASMUSI tam są.

Brak komentarzy: