poniedziałek, 10 marca 2008

ERASMUS Portugall group

Prowadzenie bloga ma wymierne korzyści. Gdyby nie on, wiele osób by mnie w ogóle nie odnalazło, a tak udało się już poznać wiele osób które przyjechały z Polski do Portugalii, nie koniecznie do Combry ale również do Caldas da Rainha, Lizbony itd. Cieszę się, że zaraziłem polskich ERASMUS’ów blogowaniem i tak powstał blog dwóch Natalek z „Caldas da Rainha” (www.naat.pl/blog) oraz blog Emilii z Lizbony, którego adresu jeszcze nie znam.

Trzeba iść dalej z tym tematem. Dziś założyłem grupę dyskusyjną na yahoogroups. Nazywa się „erasmus-portugal” i ma za zadanie zrzeszać wszystkich studentów ERASMUS z Portugalii. Po co? A właśnie po to aby się wymieniać informacjami o Portugalii, możliwych wycieczkach, promocjach na tanie linie lotnicze, miejscach noclegowych i zorganizować wspólny wyjazd. Na czym to polega? Wysyłając maila pod adres erasmus-portugal-subscribe@yahoogroups.com automatycznie zostajemy dopisani do listy czytelników grupy. Teraz, jeśli ktokolwiek wyśle wiadomość na adres erasmus-portugal@yahoogroups.com wszyscy zapisani uczestnicy grupy dostaną ją na swój adres e-mail. Dzięki temu informacja w błyskawicznym tempie dotrze do wszystkich Erasmusów. Więcej informacji można przeczytać na oficjalnej stronie grupy pod adresem: http://groups.yahoo.com/group/erasmus-portugal/. Ponieważ za chwilę roześlę informację o grupie do wszystkich znanych mi ERASMUS’ów na facebook, proszę o pisanie wiadomości po angielsku, aby każdy uczestnik grupy mógł zrozumieć. Mam nadzieję, że grupa pomoże nam się jeszcze bardziej zintegrować, więcej zwiedzić i zobaczyć! Tak więc czytelnicy, którzy jesteście w Portugalii, zapisywać się teraz!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dobry pomysł z tą grupą dyskusyjną :) Ja już się wpisałam :) pozdr!

jagobella pisze...

Działa jeszcze ta grupa dyskusyjna na yahoo? Chętnie poczytałbym o Erasmusie w Portugalii.