poniedziałek, 10 marca 2008

Dofinansowanie!

To już trzeci post dzisiaj, ale co tam. Właśnie otrzymałem maila ze szkoły w Polsce o następującej treśći:

[…] Witam,
dałem dyspozycje do Kwestury o przelanie III raty stypendium + dopłaty) na konto w Portugalii.
Pozdrawiam, […]

Tak więc najpóźniej w środę powinienem pieniążki mieć, o ile dzisiaj zostanie wysłany przelew. No powiedzmy niech to będzie czwartek. Tak czy siak kasa już leci a to oznacza koniec moich problemów finansowych na dłuższy czas. Pójdę na zakupy, zapłacę za akademik i wypiję 2 litry wina :D A co!

Marzenia marzeniami, ale właśnie skończyłem robić projekt i prezentację na przedmiot „Recruitment of Personel” i idę do biblioteki robić projekt na „Statistics with use of the computer software”, jak go jutro oddam to już zaliczę przedmiot. A „Recruitment of Personnel” jest prowadzony przez mojego koordynatora Antonio Calheiros, więc nie spodziewam się trudności w zaliczeniu, co prawda sporo trochę roboty z tym było. Dziś o 21:00 – prezentacja. Ciekawe czy coś więcej zada do pracy, mam nadzieję że nie ;)

Brak komentarzy: