piątek, 7 marca 2008

Galerie Zdjęć


Tak dla przypomnienia. Pozbierałem ostatnio trochę zdjęć od wszystkich i pododawałem nowe galerie na Picassa, nic specjalnego ale można sobie pooglądać:

1. Edy Goodbye Party – Jak mój współlokator wyjeżdżał, zrobiliśmy kolacje u Goncalo i poszliśmy do Pub’u świętować
2. Norwegian Girls Party – No tutaj to się działo, Norweżki niedługo wyjeżdżały do Lizbony i zrobiły imprezę, na której Whiskey lała się strumieniami i wódeczka również a potem pojechaliśmy do English Bar i Via, strasznie się wszyscy upili i było wesoło. Bardzo. Wtedy dwa razy się wywaliłem na rowerze, ale na szczęście stojąc w miejscu :D
3. Petr Goodbye Party – Jak Czech wyjeżdżał, Diego zrobił u siebie w domu imprezę pożegnalną. Tu fajne są zdjęcia grupowe.

Jakby ktoś się dziwił czemu tu są tylko zdjęcia z imprez, i czemu ciągle imprezujemy to oświadczam, że to nie prawda. Zostały one wykonane w dużych odstępach czasu tylko jakoś nie mogłem się zebrać, aby je umieścić :) Poza tym jak niby mam mieć zdjęcia z zajęć w szkole, jak nikt tam aparatu nie nosi. No właśnie. O! Bo ja sam nie mam. Poza tym byłem zbyt leniwy aby podpisywać zdjęcia, więc jak ktoś jest Ciekawy kim jest ta fajna laska albo przystojny facet na zdjęciu, to pytać w komentarzach :) Za wszelkie zdjęcia na których wyszedłem jakbym coś pił – przepraszam. Nie jestem fotogeniczny i nie pijam alkoholu.

Brak komentarzy: