środa, 31 października 2007

A kuku... :) Postanowiłem się wynurzyć i zajrzeć co się dzieje na moim blogu... i nic się nie dzieje!!! Tak myślałem! Ja tu ciężko pracuje, uczę się z wielkim wysiłkiem chodzę na imprezy i zdjęcia robie, specjalnie kąpiel przerywam a tu ani komentarzy żadnych ani maila, nic! No tak nie można! Tak wiec proszę się ogarnąć i chociaż w bannery klikać, to trochę kasy wpadnie bo się kończy :D Hehehe… dziś mam dobry humor bo… Nie poszedłem na impreze! :D Tak tak, oni tam piją palą i pierdolą a ja się kąpię w pianie i mam wszystko w… :D Generalnie wczoraj poimprezowałem ostro w przebraniu alfonsa (foty pożniej, dziewczyny szalały), więc po co dziś? Po co się pytam? Wczoraj bilet na impreze 5EUR + Before party i picie w domu Wo, a dzis ani picia a bilet za pietnastaka :D Wołami mnie z tej wanny nie wyciągną. Zostaje tu, czytam odpowiedzi na maile i jutro się wyśpie. Ot co! Ihhaaa… :D
Posted by Picasa

2 komentarze:

Chatka pisze...

no to dawaj te zdjęcia, a nie marudzisz, że się nic nie dzieje ;)

cage pisze...

Nie marudze, nie marudze, zdjecia dodane, patrzec wyzej! :P