sobota, 3 listopada 2007

No i mam nowa prace… zostałem alfonsem ;) Hehe, ale tylko na jeden wieczór. Można ładnie wyglądać? Można! Od razu mówię, że bródkę to ja mam teraz na stałe. Generalnie ten wieczór był jakiś czas temu, ale obiecałem że dodam zdjęcia i dodałem. Link do galerii jest na dole tej wiadomości. Rozpisywać się nie będę, impreza była udana :D Nie wszyscy się przebrali, ale i tak było dobrze. Ku mojemu sporemu zadowoleniu mój strój dziewczynom się podobał i o to chodziło. Teraz na jakiś czas mam dosyć imprez. Starzeje się… Jakoś dzisiaj jest jakaś impreza w centrum, ale znowu wychodzić jechać, wracać… W sumie dziś sporo pozałatwiałem w szkolnych sprawach, ale ciągle mam ochotę zostać w domu i np. Poćwiczyć słówka portugalskie. Tak tak, to mówię ja! Aaa… nie wiem co się stało, nawet wysprzątałem pokój i pozmywałem wszystkie szklanki :D Chyba się przeimprezowałem :) No i kasy też szkoda, chociaż dziś jest impreza w stylu zapłać 5EUR, piwo za darmo i koszulka gratis. Wszyscy idą i chyba się wybiorę, bo już kilka ominąłem i się ludzie pytają co się ze mną stało. A niech się pytają. Ale w tygodniu koniec z imprezami, nowy miesiąc i czas pozaliczać wszystko (BEZ SKOJAŻEŃ)… jeszcze przed sesją.

Link do galerii: http://picasaweb.google.pl/k.gebarowski/WoHouseParty
Posted by Picasa

Brak komentarzy: