środa, 7 listopada 2007

Prognoza pogody na dziś – uff… gorąco :D To zdjęcie zostało zrobione dziś, w drodze do szkoły. Mimo letniego stroju, mocno się zgrzałem idąc od Akademika… no cóż, co zrobić… trzeba się poopalać :) Dodatkowo Luis, znajomy z Akademika powiedział mi rzecz bardzo pozytywną. Otóż w Portugalii zima owszem istnieje, ale tylko… w nocy! W dzień jest z reguły słonecznie i ok. 15 stopni (znaczy się w słońcu więcej). Dopiero wieczorem robi się naprawdę zimno, a w nocy samochody pokrywają się szronem nawet. Rano wychodzi słońce znów bardzo ciepło. Hehe.. to ja na noc zmykam na ciepłą dyskotekę lub do akademika :) Tak myślałem że nikt mi nie uwierzy w poprzedniego posta… no cóż, za dobrze mnie znacie ;) Ale naprawdę dodatnio na żadnej imprezie nie byłem… Ale nie długo, nie długo. Jak się jakaś trafi, to na pewno dam raport :) A dziś musiałem się zerwać z łóżka o 11:20! Kto wymyślił obiad w kantynie tak wcześnie to ja nie wiem… ledwo człowiek zdąży prysnąć wziąć… ehhh… ciężkie życie studenta ;)
Posted by Picasa

Brak komentarzy: