wtorek, 2 października 2007

Aaa! Ja chce so szkoly :) CHolera, nawet jak czlowiek chce to sie nie moze pouczyc troche. Wczoraj nie bylo Antonio w szkole, ok mial byc dzis. Rano przychodzimy i co? Nie ma go. A co to oznacza? Ze lista przedmiotowk ktore sobie wybralem do studiowania istnieje tylko w moim laptopie i dopoki nie zostanie zatwierdzona nie mam zadnych zajec. Znaczy sie i tak proawdopodobnie nie bede mial zajec, tylko kilka spotkan i konsultacji po angielsku, ale czul bym sie o wiele lepiej wiedzac kiedy i z kim one beda, i jak beda wygladac. Dodatkowo moglbym wtedy ruszyc z tematem i skontaktowac sie z wykladowcami z uczelni w PL, w celu ustalenia czy istnieje mozliwosc zaliczenia przedmiotow na zasadzie "pracy domowej". Moze nie calkowicie, ale czesciowi chociaz. Bo nie bardzo mi sie widzi wrocic do szkoly i zaliczac 9 przedmiotow - tak tak, 9. Tyle przedmiotow zostanie mi do zlaiczenia z calego roku, poniewaz tutaj nie maja portugalskich odpowiednikow :( No coz, zobaczymy jak to bedzie :) Dla ciekawskich zamieszczam liste przedmiotow ktore bede studiowal:

- Corporate Law
- Financial Analysis
- Statistics
- Operations Marketing
- Human Resources Management
- Information systems 1
- Production and Operations Management
- Business English
- Audit and Controlling
- Financial Management
- Management Control Systems
- Operations Systems
- Computer Network Management
Posted by Picasa

3 komentarze:

s pisze...

wszystkie w jezyku portugalskim :P

cage pisze...

No proste ze wszystkie po portugalsku... dlatego nie bede musial na nie chodzic :P na razie wiem jedynie,z e mam miec kilka spotkan po angielsku ale jak to bedzie wygladac dowiem sie w przyszlym tygodniu dopiero :)

Anonimowy pisze...

ee, co to jest 9 przedmiot�w.. tu masz wi�cej (teoretycznie, ale zawsze). ja mam tyle egzamin�w w semestrze :P