poniedziałek, 25 lutego 2008

frype.com - Free SMS Worldwide!

A teraz trochę o darmowych SMS’ach. Jest sobie taka ciekawa strona jak frype.com. Generalnie jest to jakiś kolejny serwis społecznościowy, ale sęk w tym że można tam wysłać 10 SMS dziennie, za darmo, na cały świat, o ile tylko odbiorca również ma konto na frype i jest dodany jako nasz znajomy. Na frype można się zarejestrować tylko z polecenia. Ja już mam tam konto. Tak więc kto chce otrzymywać ode mnie SMS’y i co najważniejsze, móc mi wysyłać SMS’y totalnie za darmo (I nie tylko mi), niech napisze do mnie na k.gebarowski@gmail.com lub po prostu zostawi swój adres e-mail w komentarzu. Wtedy wyślę list zaproszeniem i wystarczy się zarejestrować, potwierdzić swój numer komórkowy i już można wysyłać!

11 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja chce, ja chce! ithlinne@gmail.com :]

Anonimowy pisze...

Jak mam sie zajerestrowac tuuu :|?? wyslij mi na mojego emaila Patie2k8@wp.pl

cage pisze...

wysłane :)

Anonimowy pisze...

marcinkrupa@poczta.onet.pl

proszę o zaproszenie

Anonimowy pisze...

garnekjan@wp.pllight

Anonimowy pisze...

garnekjan@wp.pl

Anonimowy pisze...

bardzo prosze o zaproszenie na frype izka0702@poczta.onet.pl z gory dziękuje :-)

Anonimowy pisze...

bardzo proszę o zaproszenie magda.kotpat@interia.pl pozdrawim i z góry dziękuje:-)

Anonimowy pisze...

bo_ja_to_ja@tlen.pl


prosze o zaproszenie

Wiecha pisze...

wie-cha@o2.pl
Była bym wdzięczna ; )

Anonimowy pisze...

xxxgosiaxxx33@autograf.pl
Byłabym do zgonnie wdzieczna ;)