piątek, 22 lutego 2008

CFROI

Ostatnio nie wiele pisałem, bo mi się nie chciało i nie miałem czasu, ale teraz wrzucę krótką notkę, bo coś od was potrzebuję. A mianowicie, jak pisałem wcześniej tutaj moje możliwości sciągania rzeczy z sieci są ograniczone, a pilnie potrzebuje książek na temat „CFROI Valuation” co znaczy „Cash Flow Return on Investment Valuation”. Interesuje wszystko, co tego dotyczy, sam znalazłem kilka książek na amazon.com na ten temat, ale przecież nie będę na nie wydawał po kilkadziesiąt USD. Tak więc do pracy rodacy, włączyć osiołki i torrenty i błagam, znajdźcie chociaż jedną z nich :) Po niżej lista tego co sam znalazłem:

CFROI Valuation
by Bartley Madden (Author)

CFROI Cash Flow Return on Investment Valuation : A Total System Approach to Valuing the Firm (Hardcover)
by Bartley Madden (Author)

CFROI Portfolio Management: Buy/Sell/Hold... How Money Managers Use Cfroi to Help Decide...
by William F. Mahoney (Author)

DRIVEN: Business Strategy, Human Actions, and the Creation of Wealth

by Mark L. Frigo and Joel Litman

Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję, w międzyczasie sam szukam artykułów na sieci na ten temat, więc to zostaje na mojej głowie. Jak nie będzie nic o CFROI to wymyślę inny temat pracy, choć ten akurat mnie dość interesuje.

Brak komentarzy: