sobota, 31 maja 2008

Tanie Loty do Polski - Last Minute!

Dostaje już oczopląsu od przeglądania ofert lotniczych. Niektóre „Tanie Linie” lecą sobie w kulki i za np. lot z Porto do Londynu chcą… 200EUR i więcej. Pop…ło ich. Kto nie wie czemu przeglądam oferty, niech się dowie, że w przyszłym tygodniu prawdopodobnie czeka mnie przelot do PL. Na kilka dni. Mam ostatni etap rekrutacji do P&G. Jak na razie przerażenie mnie ogarniało, bo serwisy przeszukujące oferty tanich linii szokowały cenami… od 350EUR w górę, w obie strony. Jak nie będzie wyjścia to sprzedam powierzchnie reklamową na czole i tyle zapłacę, nie wiem zapożyczę się albo co. Ale… pojawiła się nadzieja. Otórz, na 3-go czerwca bodajże, RyanAir leci sobie z Barcelony do Poznania za 30EUR, razem z opłatami. A stamtąd to ja już sobie PKS wezmę do Warszawy. Do Barcelony też nie jest drogo, bo z Porto taka przyjemność kosztuje 40EUR. Razem mamy 70EUR. Dojazd do Porto - 10EUR. Jeszcze PKS dochodzi za 49PLN (14EUR) czyli razem 94EUR w jedną stronę o ile dobrze liczę. Czas podróży ok. 24h :D Ale 150EUR oszczędności piechotą nie chodzi. Czekam jedynie na maila od P&G czy i kiedy będzie ta rozmowa, bo przez opieszałość portugalskiego oddziału pozajmowane zostały wszystkie terminy i kombinują co tu zrobić z moim przypadkiem. Trzymać kciuki za powodzenie. I jak mi Ryanair do poniedziałku podniesie ceny, to się baaardzo zdenerwuję :)

Brak komentarzy: